ČSOB řeší výpadek mobilní aplikace, společnost vyloučila kybernetický útok

Československá obchodní banka (ČSOB) se od úterního rána potýká s nefunkčností své mobilní aplikace SmartBanking. Výpadek způsobily dílčí problémy v interní části systému. Mluvčí banky Patrik Madle serveru iROZHLAS.cz oznámil, že společnost intenzivně pracuje na odstranění potíží.

Praha Tento článek je více než rok starý Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

ČSOB (banka ilustrační foto).

ČSOB (banka ilustrační foto). | Foto: Filip Jandourek | Zdroj: Český rozhlas

„Aplikace je nefunkční od úterního rána. Na odstranění technických problémů a jejím opětovném zprovoznění intenzivně pracujeme. V tuto chvíli ale ještě nedokážeme sdělit přesný čas jejího spuštění,“ řekl mluvčí ČSOB Patrik Madle serveru iROZHLAS.cz. Peníze klientů podle něj ohroženy nejsou, výpadek na jejich bezpečnost prý nemá žádný vliv.

„Důvodem technických problémů jsou dílčí části systému, na kterém pracuje daná aplikace. Nyní se to řeší, probíhají analýzy a testy systému,“ dodal Madle.

Společnost podle něj může vyloučit, že by za komplikacemi stál kybernetický útok. „Jedná se o interní zpracování systémů, které analyzujeme. A máme informace, že to není způsobeno žádným kyberútokem,“ uvedl.

Všechny ostatní služby ČSOB elektronického bankovnictví – Internetové bankovnictví, Internetbanking 24, Businessbanking 24, CEB, Telefonní bankovnictví – jsou dle portálu společnosti plně funkční. Bez omezení fungují i pobočky ČSOB a Poštovní spořitelny a také bankomaty.

dbr Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme